Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

                                                                                                                                                                                 
…να ο Φειδίας…!!!
…ο θαλερός πρεσβύτης (δηλ. γέροντας πιο νέος απ’ τους νέους…!!!), ο μάστορας που έφτιαχνε τα περίφημα χρυσελεφάντινα αγάλματα…!!!
…ισως το πιο σημαντικο αξιοθέατο στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης…!!!
…ο Φειδίας που κατηγορήθηκε για ιεροσυλία, ότι ταχα απεικόνισε τον εαυτό του ως ‘’πρεσβύτη θαλερό’’πάνω στην ασπίδα του αγάλματος της Θεάς Αθηνάς, σίγουρα δεν θα  άφηνε ανυπόγραφο το πιο σημαντικό εργο του , την Ακρόπολη των Αθηνών…!!!
…κι εγω που πάντα περιμένω , να περάσουν όλοι για να βγαλω τη φωτογραφία μου απαλλαγμένη από κάθε ανθρώπινη φιγούρα  , αυτή τη φορά δεν τα κατάφερα… 
…όταν μετα από μήνες κάθησα με την ησυχία μου να μελετησω αυτή τη φωτογραφία του ναού της απτέρου νίκης με έκπληξη διαπίστωσα , ότι εκει που το πυργοειδές κτίσμα-βάθρο του ναού ακουμπά στον ιερό βράχο , υπάρχει σκαλισμένο ένα πρόσωπο , που δεν μπορεί ,να μην ανήκει στον  Φειδία…!!!
  …αμέσως εψαξα , να βρω καμια προτομή του στο διαδίκτυο…  …είπα κάτι θα υπάρχει…
 …κι έπεσα σε ένα σκίτσο-προσωπογραφία του Φειδία ,  που μοιάζει καταπληκτικά με το πρόσωπο αυτό της  φωτογραφίας μου…!!!
 …μπορεί καποιος άλλος πριν από μένα εντόπισε την υπογραφή του καλλιτέχνη…!!!
…δεν αποκλείεται όμως ο σκιτσογράφος μας να είχε δεί κάπου αλλού την ‘’υπογραφή’’ του περσβύτη…!!!   …μπορει ο Φειδίας να ειχε βαλει κι άλλού την υπογραφή του…

…τελικά ο Φειδίας το ειχε οντως αυτό το βάσανο με την υστεροφημία του…!!!
…όμως ολοι μου είπαν ότι μαλλον είναι τυχαίο και ότι ταχα η διάβρωση κλπ …  …μόνο η Δεκάχρονη Μαρίνα μου αντέδρασε φυσιολογικά… …μετα από μερικά δευτερόλεπτα μου λέει: ‘’ μπαμπά είμαστε πλούσιοι’’…  …χιχιχιχιχι…
  …και φυσικά είμαστε πλούσιοι κι εγώ και η Μαρίνα και ολοι οι Έλληνες κι όλη η ανθρωπότητα με τέτοιους προγόνους…!!! 
…τωρα η Μαρίνα εχει ακόμα έναν λογο παραπάνω να ξανανέβει στην Ακρόπολη …!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου